Leerhuis 2022

Leerhuis aanpak ouderenmishandeling 2022

Ons Leerhuis over de aanpak ouderenmishandeling heeft tot doel om kennis en vaardigheden van professionals te versterken, in de praktijk toe te passen en vervolgens successen, tips en tops met elkaar te delen. SAOM maakt zich sterk voor verankering van de kennis in de praktijk. Daarom bestaat het Leerhuis uit 2 delen: een congresdag en een terugkomochtend.

De congresdag op 8 maart 2022 is er een dag met plenaire sprekers, theater. Daarnaast volgt iedere deelnemer 2 workshops. Vanuit de workshops neem je concrete actiepunten mee voor jouw praktijk.

De terugkomochtend is op 16 mei 2022 . Samen met de workshopleider worden in dezelfde groep ervaringen uitgewisseld: deel je hindernissen, ontvang tips en vier de successen met elkaar!

Het Leerhuis wordt georganiseerd conform de dan geldende COVID-19 maatregelen en zal alleen doorgaan als er fysiek bij elkaar gekomen mag worden.

Wat kun je verwachten?

Boeiende plenaire sprekers

Theatergroep Ervarea laat gespreksvoering zien: wat werkt wel of niet?

Samenwerken met de context van de oudere, een contextuele aanpak bij ouderenmishandeling: hoe ziet dat eruit?
Financiële uitbuiting bij ouderen
En meer!

MeetingDistrict Nieuwegein

Kosten

€ 265,-- p.p. (BTW-vrij). Maximaal 5 studenten kunnen met aanlevering van een kopie van hun studentenkaart deelnemen voor € 95,--.

Accreditatie

* V&V : wordt aangevraagd

* Registerplein : wordt aangevraagd

Inschrijven

Het programma is bijna rond! Maar nog niet helemaal.... inschrijven kan dus nog niet. Wil je op de hoogte gehouden worden wanneer de inschrijving geopend is? Stuur dan een mail naar info@stichtingsaom.nl en je krijgt direct bericht wanneer het zover is!

arrow_drop_up arrow_drop_down